Klacht: Oude , verdroogde tabak in pakjes gekocht op luchthaven Schiphol

op 29 mei 2016 over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. in de categorie Tabaksbedrijf

Geachte Klantenservice,
Al vele jaren lang rook ik Samson halfzware tabak, 1 pakje per week. Hoewel mogelijk niet bevorderlijk voor decgezondheid, geniet ik van Uw product.
Onlangs, op 28 april 2016, heb ik een slof van 5 pakjes gekocht op de luchthaven Schiphol. Ik was op weg voor een reis naar Cuba. Om enige voorraad te hebben , heb ik 5 pakjes van 50 gram gekocht. Tot mijn ontsteltenis kwam ik er al snel achter dat men mij 5 pakjes tabak verkocht heeft die waarschijnlijk al heel lang opgeslagen zijn geweest in de voorraad. Elk pakje tabak was volledig uitgedroogd en smakeloos en be stond voor 80 procent uit kruim. Ik heb mij telefonisch beklaagd bij het verkooppunt op de luchthaven Schiphol, maar: men heeft geen boodschap aan mijn klacht over de slecht even kwaliteit van het verkochte product . Ik kan u een pakje toe sturen dat ik momenteel in gebruik heb. Ben zeer trleurgesteld in het verkooppunt op Schiphol!!!

Indies mogelijk, Zou ik in aanmerking willen Komen voor compensate can de 5 pakje son die ik heb gekocht voor de Prius van Euro 32,51.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koninklijke Theodorus Niemeyer B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky Mol