Klacht: Oude AnniRolfi lijn vééél beter! Kan niks vinden wat daarbij in de buurt komt, help!

op 12 januari 2014 over Anni Rolfi in de categorie Kledingwinkels

Helaas kan ik nergens meer aan de oude AnniRolfi lijn ondergoed komen waar ik echt van baal. Ik heb een buik en rugoperatie gehad en dit ondergoed (de maxislip met de brede zachte band) zijn het enige ondergoed wat mijn huid accepteert. Mijn ondergoed is hard aan vernieuwing toe, maar ik kan niks vinden wat erop lijkt e/o voor mij comfortabel zit. Kan ik nog ergens aan dit ondergoed komen, mt. 42? En als er zoveel klachten zijn over de nieuwe lijn, waarom dan niet terug naar het oude?

Als de oude lijn weer terugkomt van de 95% katoenen en 5% elasthan onderbroeken met de zachte, brede band.
Of een adres waar ik nog aan dit ondergoed kan komen. Ik zou er zeer blij mee zijn (en zo te lezen nog een heleboel andere ontevreden klanten).
Over het huidige ondergoed ben ik echt niet tevree/te spreken maar moet onderstaande sterren aanklikken anders kom ik geen stap verder. (letterlijk en figuurlijk ;-)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anni Rolfi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anni Rolfi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gillianvandaalen