Klacht: Oud eten meegeven bepaalde bestelde sausjes of eten vergeten mee te geven

op 03 augustus 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Dit is al de zoveelste keer vandaag weer oud friet en oude garnalen kroketjes meegekregen ik ben het zat iederekeer naar huis te rijden en uiteindelijk me eten niet kan op eten ook medewerkers die bij de mcdrive staat praat gewoon niet tegen mij ik moet de woorden iuit der mond halen ik ben vandaag zo boos tot de dag van vandaag heb ik niks gezegt maar nu is het overdreven vaak gebeurd ik woon maar 2 minuten van de mcdonalds dus het kan ook niet onderweg zijn gebeurd het gaat om de volgende mcdonalds zilverstraat zoetermeer

Geen oud eten meegeven klant vriendelijk zijn niks vergeten mee te geven en niet iederekeer de cola in me hand meegeven dat kan niet mee zo in de auto graag een kartonne houder eronder bedankt

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hanifepalaaa