Klacht: Aanmaning

op 23 maart 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb in februari twee zwarte stoelhoezen besteld voor clubstoel,zag bij mijn bestelling al dat het fout ging er werd N zwarte en n grijze hoes geleverd! Ik meteen gebeld, mevrouw zei dat het al onderweg was,moest ik de grijze hoes maar retour sturen, zei zou meteen de andere zwarte na sturen! Toen ik het pakket met de twee hoezen binnen kreeg de grijze niet open gemaakt, wou de zwarte om de stoel doen maar was niet de goede hoes, deze was voor n hoge rugleuning! Meteen gebeld, ze zouden het in orde maken moest ik de grijze en de zwarte retour zenden dan werd er n goede hoes na gestuurd! Ik heb nu N goede hoes en moet er nu nog een krijgen! Maar ik krijg nu steeds aanmaningen voor de hoezen die ik retour heb gezonden, heb € 27,99 betaald voor de hoes die goed is maar moet nu nog €93,42 betalen voor iets wat ik niet heb! Heb hier al driemaal voor gebeld, het werd in orden gemaakt maar de aanmaningen blijven komen! Dit was de eerste maar tevens ook de laatste keer dat ik hier nog wat bestel!! Anders ga ik naar het tv programma Kassa kijken of die wat kunnen doen!

Als het opgelost is natuurlijk!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

3 weken geleden - De klantenservice heeft contact gehad met de klant, excuses aangeboden voor alle ongemak wat de klant heeft gehad. het rekenoverzicht van de klant in orde gemaakt, ook zijn de extra kosten in mindering gebracht, klant een waardebon van met een shop te goed via haar mailadres toegezonden.Met vriendelijke groet, De klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht GeSluijs

3 weken geleden - Ben vanmiddag al door Otto gebeld, ze gaan de rekeningen verwijderen! Heel blij met de goede afloop! Dank je wel allemaal! Vriendelijke groeten Dini Sluijs Janssen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeSluijs