Klacht: Osmozis leverde slecht internet en een nog slechtere afhandeling van de klacht

op 06 september 2017 over Osmozis (WiFiCamping) in de categorie Vaste Telefonie

Op onze vakantie, in de Auvergne voor 3 weken internet gekocht bij Osmozis, te gebruiken bij onze caravan, voor € 36,–. De eerste week hadden we redelijk internet. Na de eerste week werd het internet veel slechter, bijna geen gebruik meer bij de caravan en langdurig tijd bij het inloggen. ( downloaden van mijn krant 1 tot 1,5 uur) Hierover meerdere malen via mail contact gehad met Osmozis. Zij wilden alleen in de instellingen van mijn telefoon kijken, terwijl de meeste inlog wifipunten waren verdwenen. Toen ik aangaf dat ik dan mijn geld terug wilde hebben, daar zij niet leverden wat zij hadden beloofd. Was de volgende dag het abonnement verbroken. Na terug komst heeft Osmozis de 3de week retour gestort a € 12,–. Verder geen reactie of uitleg meer van Osmozis ontvangen en teruggave van de 2de week, is door Osmozis geweigerd, ook zonder opgave van reden.

Dat Osmozis excuses aanbied voor de wijze van afhandeling en ook de 2de week retourneert, daar zij daar ook hun beloften niet hebben waar gemaakt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Osmozis (WiFiCamping)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Osmozis (WiFiCamping) nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Osmozis (WiFiCamping) in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Osmozis (WiFiCamping) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Osmozis (WiFiCamping)

Heeft op 09 september 2017 om 12:44 geantwoord

Gehachte klant,
Om een zo stabiel mogelijke netwerk te behouden, voor alle gebruikers op de camping, moet de breedband gedeeld worden.

Deze technische beperking is niet alleen afhankelijk van Osmozis. We werken samen met het management van de camping, en de internet service providers om dit aspect te verbeteren.
Zodra de technologie het toelaat, zal Osmozis meer bandbreedte regelen ten behoeve van de gebruikers op uw vakantie verblijf.

Bericht van Osmozis (WiFiCamping)

4 maanden geleden - Gehachte klant, De directie heeft beslist 1 week te nemen van uw abonnement, 1 week is 24€ op die camping. Daarom heeft u 12€ teruggekregen. Met vriendelijke groeten

Heeft op 16 september 2017 om 17:46 geantwoord

bull shit verhaal, om niet terug te betalen, wat niet is geleverd, namelijk goed internet

Alle klachten die gemeld zijn door Berghuis mr