Klacht: Orderstatus vals

op 24 december 2012 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

‘Hoe sneller je betaalt, hoe sneller wij leveren’ luidt het op de site. Ik heb nu elf dagen geleden betaald maar nog steeds is het order niet bevestigd (status ongewijzigd). Mijn centen zweven dus ergens in de ether blijkbaar. Geen reactie op mail, telefonisch niet bereikbaar (dit is zoals ik lees een veel voorkomende klacht hier). Intussen is ook de voorraadstatus in het rood gegaan. Daar gaat dus het beloofde kerstcadeau. Bedankt Typhone!! een onvergetelijke ervaring

Gewenste Oplossing:

Onmiddellijk bevestigen betaling en levering binnen de gestelde termijn toen het product nog op voorraad was.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Typhone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Typhone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Typhone

Heeft op 03 januari 2013 om 17:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant is inmiddels geinformeerd over de betaling en de levering van het toestel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Typhone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 1Belg