Klacht: Order niet ontvangen!

op 11 augustus 2017 over HubHub in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik woon in België en had via BVA auctions een gitaar gekocht, ik had niet onmiddellijk door dat ik dit in Nederland gekocht had en schakelde via de site van BVA hubhub in.
Mijn pakket order moest vrijdag 04/08/2017 opgehaald worden en maandag 07/08/2017 thuis bezorgd. Op maandag kreeg ik telefoon dat het pakket niet bij post.nl in Lokeren(België) was aangekomen. Ik heb dan een mail gestuurd naar hub hub om te vragen of hier iets mis was gelopen. Daarna heb ik een mail terug gehad van Cobien dat ze mijn zaak ter harte zou nemen.
Later die dag mailde ik opnieuw om te vragen of ze al meer nieuws had. Niets meer terug gehoord.
De dag nadien heb ik eerst opnieuw een mail gestuurd en namiddag toen ik nog steeds niet terug hoorde heb ik gebeld, ik kreeg Cobien aan de lijn en ze zei dat mijn pakket nog bij hub hub stond maar dat ze een transport zou inplannen voor donderdag of ten laatste vrijdag.
Ook zou ik bevestiging krijgen via mail.
Toen ik donderdag morgen deze bevestiging nog niet gekregen had heb ik opnieuw een mail gestuurd met de vraag hoe het zat met mijn order. ’s middags kreeg ik dan plots een mail van BVA Auctions dat mijn kavel helemaal NIET opgehaald werd en dat vrijdag(11/08) tussen 9 en 12 de laatste mogelijkheid is om op te halen in Leiden. Ik heb dan 50 minuten in wacht op de customer service maar kreeg niemand aan de lijn. Ik ben dan vanmorgen mijn pakket zelf maar gaan ophalen in Leiden.
De factuur voor hubhub heeft me 65€ gekost, toen ik vanmiddag mijn pakket ben gaan halen heb ik nog eens proberen te bellen, maar opnieuw kreeg ik niemand aan de lijn!
Ben benieuwd of ik mijn geld nog ga terug zien!

Ik hoop mijn geld terug te krijgen, maar betwijfel dit!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HubHub

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HubHub nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Windmolders