Klacht: Opzetborsteltjes Oral – B & Philips

op 27 juni 2017 over Mascot Online.bv. in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste , ik laat je weten dat mijn bestelling zie titel van klacht nooit is geleverd , ik zo juist gebeld naar de klantendienst van actievandedag om het te melden , en verwijzen me bij jullie om het te laten weten of de bestelling niet op het oude adres is geleverd , vandaar ook mijn excuus door het misschien niet te laten weten van het nieuwe adres : Mellesteenweg nr 16 Wetteren ten ede . Is het mogelijk om me op de hoogte te brengen waar of niet de levering is gebeurt , dank bij boorbaat en tot later , grt hugo

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen probleem met het bedrijf er is een klein probleem van niet geleverd produkt , maar dat zal wel in orde komen ....grt hugo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mascot Online.bv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mascot Online.bv. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mascot Online.bv. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mascot Online.bv. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mascot Online.bv.

Heeft op 13 september 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw order nagekeken en zien dat uw klacht inmiddels is opgelost. Wij hebben de opzetborstels alsnog naar het juiste adres verzonden.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,
Team Mascot Online

Alle klachten die gemeld zijn door sousafoon61