Klacht: Opzetborstels Oral B en Philips Sonicare

op 04 oktober 2016 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Geachte heer of mevrouw,

Vandaag bestelde ik uw aanbieding: de opzetborstels van Oral B. Ik lette nog speciaal op dat het niet weer die borstels waren die ‘geschikt’ zijn voor Oral B. Nee, in de aanbieding stond echt: Opzetborstels Oral B en Philips (en dus niet ‘passend op’ of ‘geschikt voor’. Ik ging er dus opgetogen van uit deze keer een mooie deal te hebben en echte Oral B te krijgen.

Helaas….. in de aankoopbevestig die in per mail ontving staat ineens wel het zinnetje ‘geschikt voor’. Ik voel me misleid en wil de aankoop ongedaan maken.
Ik wil niet de zending afwachten zodat ik de borstels terug moet sturen en de retourkosten moet betalen omdat ik vind dat jullie onjuiste informatie hebben gegeven. U verkoopt geen Oral B maar een surrogaat, waar ik helaas al negatieve ervaring mee heb.

Mijn referentie is AR/2016/10/04/6460889/369897/6460895
Het gaat on een 32-pack.

Ik ga ervan uit de de deal ongedaan gemaakt wordt en ik mijn geld terug Krijg.

Groet,

Annemiek Houx

Graag deal ongedaan maken en geld terug storten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over actievandedag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiekho