Klacht: opzegging van klacht 31 augustus niet opgelost

op 06 oktober 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Tim Dimon Webcare Canal Digitaal kwam met een oplossing op 1 sept 2016,tot op heden niet opgelost,opzegdatum 30.8.2016 ,decoder terug gestuurd op 30 -8-2016,track -trace code doorgegeven,ondanks alles op 27 sept ten onrechte 78,95 afgeschreven,ondanks contract/abonnement beeindiging! Dit is diefstal,en heb geen akkoord gegeven voor machtiging van het afgeschreven bedrag, g.v.d.

snel geld terug storten!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 07 oktober 2016 om 10:28 geantwoord

Geachte mevrouw Jacobs,

Allereerst onze excuses dat de kwestie in zake het retourneren van de door u bestelde ontvanger nog altijd niet naar behoren is opgelost.

Wij kunnen helaas in onze administratie de door u opgegeven track and trace code niet terugvinden. Als u die nogmaals aan ons door wilt geven zullen wij het aanschafbedrag naar u terugstorten en het abonnement beeindigen.

Met vriendelijke groet
Marlous
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 07 oktober 2016 om 13:51 geantwoord

De track en tracecode is 3SKABA871440123 deze hebben wij 3 maal doorgegeven,gisterenmiddag nog,een medewerkers van canal digitaal,zou ons terugbellen,want zoj had een storing op haar computer,en ze heeft niet teruggebeld.ze zou dat onmiddellijk doen.Kennelijk is het moeilijk om afspraken.na te komen!DUS EERST ZIEN DAT DE AFSPRAKEN NA GEKOMEN WORDEN EN HET GELDBEDRAG OP MIJN REKENING STAAT,DAN GELOOF IK IN DE GEBODEN OPLOSSING
Nu kost het veel tijd en energie,ergernis,en er is veel ruis in de communicatie bij canal digitaal!

Bericht van Canaldigitaal

1 maand geleden - Geachte Mevrouw jacobs, Wij hebben de Track and Trace code in goede orde ontvangen de kosten zijn gecrediteerd en het abonnement is per 1-9-2016 voor u opgezegd. Wij zullen de gelden binnen 6 tot 8 weken terugstorten op uw rekening. Excuses voor al het ongemak. Met vriendelijke groet Marlous Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door nellie jacobs