Klacht: opzegging sportabonnementen

op 17 juli 2017 over free fitness in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 23 april 2017 heb ik bij de vestiging Zwijndrecht 2 brieven ingeleverd m.b.t opzegging abonnement. Het meisje aan de balie heeft ze in ontvangst genomen en niet doorgegeven aan de administratie. volgens andere baliemedewerker had er een formulier ingevuld moeten worden en dat wordt gescand en doorgestuurd naar de administratie.
Tot op heden is er nog niets afgehandeld, heb het incassobureau op mijn dak en free fitness reageert (nog steeds) niet op mijn mail via het contactformulier en de mails die ik heb gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als free fitness mijn kosten terugbetaald die ik tot op heden heb gemaakt, t.w. 2 maanden abonnementsgeld voor 2 personen ad € 13,45 per maand = € 53,80 plus € 18,00 kosten incassobureau.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over free fitness

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over free fitness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geachte heer van Oorschot