Klacht: opzegging niet doorgevoerd na herhaalde verzoeken

op 08 januari 2017 over Stipte in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 10 november 2016 zijn wij al in de weer om het abonnement op te zeggen. Inmiddels is er al een incassobureau en kosten, terwijl de opzegging niet wordt door gevoerd. 2x brieven geschreven en 1 x call, helaas doet Stipte of ze gek is.

Gewenste Oplossing:

Opzegging per 10-11

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stipte in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stipte een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stipte

Heeft op 03 april 2018 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Belhaj,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw klacht. Onze welgemeende excuses voor onze late reactie.

Mocht u nog een probleemklacht ervaren hebben dan horen wij dat graag via dit platform.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Stipte

Alle klachten die gemeld zijn door