Klacht: opzegging internet thuis

op 19 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

eind februari werd ik gebeld door t mobile dat ze een actie hadden voor goedkoop internet.
hier heb ik op gereageert dat ik dit al eens eerder heb geprobeert aan te sluiten via hun maar dat dit niet ging.
de dame aan de telefoon wist mij te vertellen dat dit met een monteur wel ging lukken.

paar dagen later een halve dag vrij genomen voor de monteur.
hij heeft een gat gemaakt in mijn muur, opzoek naar de telefoon kabel. nee, inderdaad die heeft u niet het kan niet bij u worden aangesloten ( ook nam hij nog contact op met kpn hier over, waar dan de kabel zou moeten, niet te vinden waar hij zou zitten volgens kpn)
monteur gebeld naar kantoor om mijn abo per direct kosteloos stop te zetten.
zelf heb ik op 2 maart ook nog gebeld naar t mobile het stop te zetten.
dit zou de dame regelen.

half april zie ik dat t mobile 2 keer een bedrag heeft geincassert voor internet thuis.
weer bellen.
toen kreeg ik het bericht dat de dame van 2 maart inderdaad een notitie had gemaakt om het stop te zetten maar dit niet was doorgevoerd.
zei kon dit nu niet opnieuw doen maar zou de dame van 2 maart een paar dagen later laten terug bellen en sowieso de melding van opzegging nog eens plaatsen.

zojuist 19-05-2020 word ik gebeld door t mobile over een openstaande factuur…
mijn abo loopt nog steeds.
het hele verhaal uitgelegd en toen vroeg ze mij contact op te nemen met de klantenservice.

die ook gesproken: blijkbaar had kpn moeten bevestigen dat ik inderdaad geen telefoon aansluiting heb en dan pas kan mijn abo worden stop gezet.
ondertussen is de termijn verlopen van kosteloze opzegging…..
heb ik 2 maanden betaald voor iets wat ik niet heb.
heb ik een stucadoor laten komen om het gat in mijn muur te dichten. ( a 54,00 euro)
en kan ik weer een halve dag vrij nemen van het werk om te wachten op iemand van de kpn.

als blijkt dat kpn ook geen telefoon kabel kan vinden dan kan ik wel de abo kosten terug krijgen. ( maar waarschijnlijk zal de kpn ook weer een gat in mijn muur gaan maken)
kosten van dagen vrij, stucadoor kan ik naar fluiten.

er is niets mogelijk bij t mobile, het moet op die manier..

kosteloze opzegging.
terug boeking van de abo kosten.
vergoeding van de stucadoor.

een flinke korting op mijn telefoon abo zou ook wel op zijn plaats zijn..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwordmoevantmobile