Klacht: Opzegging Digitenne

op 23 juli 2016 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Op 23 mei 2016 heb ik via de site van KPN mijn opzegging voor digitenne gedaan.

Vervolgens een mail gekregen waarbij ze melden dat het binnen 2 weken zou worden opgelost, de opzegdatum zou 1 juli 2016 zijn. In de laatste week van juni heb ik contact met hun opgenomen omdat ik nog niets had ontvangen met betrekking tot mijn opzegging en hoe ik het digitenne pakket kan terug sturen, daar werd mij gezegd dat het contract vanaf 1 juli zou worden opgezegd en dat ze dan pas gaan vragen om het pakket terug te sturen.

Er werd weer 14,00 afgehaald voor de maand juli. Er werd mij door een medewerker van kpn verteld dat deze kosten met terugwerkende kracht zou worden berekend

Echter nu vandaag 23 juli 2016 krijg ik een mail waarbij kpn weer 14,00 van mijn rekening gaat halen voor de maand augustus. Ik weer gebeld met kpn klantenservice, volgens kpn hebben zij helemaal geen opzegging ontvangen en kunnen ze niets over mij vinden dat ik het zou hebben opgezegd en contact zou hebben gehad met hun, terwijl ik wel de bevestigingsmail voor opzegging van kpn heb ontvangen. Ze konden het opnieuw voor me opzeggen maar dan zou dat pas vanaf 23 augustus ingaan. Daar ga ik uiteraard niet akkoord mee. Vervolgens vragen ze mij om een mail uit te printen en naar hun op te sturen.

Dit vind ik een vreemde situatie, Ik moet dus bewijzen dat zij een mail naar mij hebben gestuurd waarbij zij bevestiging van de opzegging vragen. terwijl zij mij de mail hebben gestuurd, het lijkt mij toch dat kpn dit gewoon moet kunnen zien naar wie ze een mail sturen? en vreemd dat ik na 7 jaar digitenne gebruik maar moet gaan bewijzen dat ik het heb opgezegd.

Dat mijn contract per 1 juli 2016 is opgezegd en dat ik de rekening voor de maand juli terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19Rick87