Klacht: OPZEGGING DATING SITE TWOO

op 03 september 2015 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK KRIJG GEEN CONTACT MET TWOO MIJN GEBRUKERSNAAM
IS KENNELIJK VERKEERD. WIL DE SAMENWERKING PER DIRECT OPZEGGEN EN GEEN VERDERE CONTACT

Gewenste Oplossing:

IK BEN HELEMAAL NIET TEVREDEN OVER DE KWALITEIT VAN DE DEELNEMERS VAN TWOO..............

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 04 september 2015 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Laat je me alsjeblieft weten met welk e-mailadres je het account registreerde? Ik help je dan graag verder!

Je kan ons desgewenst ook steeds contacteren via [email protected] Maak er alvast een fijn weekend van!

Alle klachten die gemeld zijn door SJANGFIJEN