Klacht: opzegging als klant lidnummer 89830 datum 26/06/2015

op 26 mei 2015 over Online Product Service in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

ik dank voor opsturen van het pakket en daar zal ik deze kosten van betalen maar verder wens ik geen bestellingen meer ik doe mee aan een enquette van de post en vul alles in en plots ben ik een klant dat kan ik bepaal wat ik wil kopen.ik ben ook lid van test aankoop in belgie dus als je een pakket opstuurd worden ze direkt ingelicht.ik heb dit dus geschreven naar jullie en afgedrukt en alles wettelijk gedaan volgens de faktuurgegevens aan de achterzijde.
datum 26/06/2015
lidnummer :89830
naam deceuninck marnik

Gewenste Oplossing:

u mag altijd reclame per mail toe sturen geen probleem en hoop dat jullie ook mijn bevesteging stuurt naar mij van deze opzegging

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Product Service over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Online Product Service in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Product Service een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Product Service

Heeft op 02 juni 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

We hebben reeds al contact met u gehad.

U bent afgemeld van onze service en ontvangt ook sindsdien geen zendingen meer. Er staat ook geen bedrag meer open, dus vanaf heden gaat er ook geen bedrag van uw bankrekening nummer af. 

Heeft u nog vragen, kunt u ons altijd mailen op het e-mailadres: [email protected]
Wij proberen u dan tijdig een reactie te geven. 

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet, 
Jasmijn
Klantenservice Online Product Service 

Alle klachten die gemeld zijn door marnik