Klacht: Opzegging abonnement op Prive en Vrouw Glossy

op 14 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Op 28/9/16 werd een abonnement afgesloten,op 29/9/16 werd het per aangetekend schrijven opgezegd,aangezien omdat het voor ons 83 en 84 geen enkel nut had.(na bestudering gratis nummers)
Volgens de wettelijke bedenktijd was dit mogelijk.
Echter kreeg ik toch een Prive die ik teruggestuurd heb met een kopie van de opzeggingsbrief en gisteren kreeg ik de VrouwGlossy.
Ik begrijp niets van de TMG,de betaling heb ik gestorneerd,na ruim 50 jaar de Telegraaf gelezen te hebben vind ik dit heel vervelend,doe hier iets aan!
A.Hagedoorn.

Mij niets meer zenden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 oktober 2016 om 11:44 geantwoord

Geachte mevrouw Haghedoorn- Koelstra,

Volgens onze administratie heeft u inmiddels telefonisch contact gehad met ons betreft de herroeping van uw abonnementen.

Zowel het abonnement op de Privé als op de glossy Vrouw zijn op uw verzoek beëindigd. Aangezien de herroeping zich heeft plaatsgevonden binnen de herroepingstermijn, komen de facturen te vervallen en kunt u de afgeschreven bedragen storneren.

Wij zijn blij dat u De Telegraaf met ons blijft lezen en wensen u ook de komende tijd veel leesplezier toe.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Kithana