Klacht: opzegging abonnement koken en genieten

op 29 december 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Op 4 oktober 2015 heb ik mijn abonnement op het maandblad koken en genieten opgezegd per e-mail per eerst volgende vervaldag. De eerst volgende vervaldag is 31 december 2015. Dus ruimschoots op tijd. Op 2 december 2015 werd er voor het jaar 2016 weer abonnementsgeld van mijn bankrekening afgeschreven. Dit heb ik natuurlijk meteen terug laten storten. Ik heb meteen een e-mail gestuurd met de verwijzing naar mijn opzegging. Vandaag ontving ik het blad voor januari 2016 in de brievenbus met verzoek om het abonnementsgeld per acceptgiro te betalen.

Ik ben tevreden als het blad niet meer sturen en ook geen verzoek tot betaling doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:56 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door A.P.M. Stultiens