Klacht: Opzegging abonnement

op 17 januari 2014 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met hotelbon.nl voor een opzegging van een abonnement.
Ik ben echt zeer onvriendelijk te woord gestaan en 2 keer in de rede gevallen!
De mevrouw aan de telefoon had niet eens het fatsoen om naar mijn verhaal te luisteren!
Nadat ik nadrukkelijk aangaf dat ik ook wel graag mijn verhaal wou doen, kreeg ik daarvoor toch nog de gelegenheid, maar er werd duidelijk laten merken dat ze dat niet op prijs stelde!
8 jaar geleden heeft mijn schoonvader telefonisch geprobeerd zijn abonnement op te zeggen, dit was helaas niet mogelijk alleen schriftelijk werd er gezegd!
Hij heeft dit abonnement niet eens zelf afgesloten, maar zijn ex-vrouw op zijn naam. (wel onder vermelding van mevr!? dat kan dan wel gewoon..)
Aangezien hij duits is kan hij geen nederlandse brief schrijven, hij beheert wel de nederlandse taal vandaar dat hij netjes gebeld heeft om hier een samen uit te kunnen komen met hotelbon.nl, maar dit was niet mogelijk!
Helaas komen wij hier 8 jaar later pas achter en heeft hij al die tijd 50 euro per jaar betaald en NOOIT gebruik gemaakt van de hotelbon!!
Daarom heb ik voor hem gebeld om alsnog het abonnement op te zeggen voor hem!
Dit kon inmiddels wel telefonisch maar pas per 2015!
Terwijl 2014 net begonnen is en er nog NOOIT gebruik is gemaakt van de hotelbon kunnen ze dit jaar niet eens laten vervallen??

Ik snap dat die afgelopen 8 jaar niet meer terug te draaien valt, maar 2014 laten vervallen is wel het minste wat ze kunnen doen!
Dat was tenminste klantvriendelijk geweest!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelbon

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelbon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hesse61