Klacht: opzegging

op 30 mei 2017 over Courlux International in de categorie Oplichting

Het is zeer onduidelijk hoe je levering van scheermesjes kunt beëindigen. Bij deze beëindig ik met ingang van heden de levering van scheermesjes. Nieuwe toezendingen zullen retour worden gestuurd.

Geen toezending van scheermesjes meer

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Courlux International

1 maand geleden - Geachte J. van Maaren, Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u mededelen dat wij het lidmaatschap van Flexifront X3 TEC scheermesjes voor u hebben stop gezet. Wij danken u voor uw goede klandizie, jammer dat u niet via onderstaande gegevens heeft geannuleerd, die u kunt terugvinden op al onze facturen? Helaas ontvangt u volgende week nog een pakket mesjes van Courlux dit pakket kunt u gratis retour sturen naar Courlux Antwoordnr. 100 3330 VB in Zwijndrecht en in de brievenbus deponeren. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen crediteren wij het factuurbedrag voor u. Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Anita Courlux klantenservice Postbus 2035 3330 DA Zwijndrecht 0900-4564564 www.courlux.com/nl Be@courlux.com

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 26 juni 2017 om 10:54 geantwoord

Geachte J. van Maaren,

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Anita

Courlux klantenservice