Klacht: Opzegging

op 27 maart 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

Ik bel gewoon het nummer om op te zeggen krijg ik vervolgens een hele iritante medewerker aan de lijn,die maar bleef aandringen dat ik door moest gaan met spelen iets wat ik al meerdere keren had aan gegeven dat echt niet meer te willen,ik vindt 20minuten om de lotto op te zeggen wel heel erg lang en dat aandringen zeer iritant

Als ik niet meer wil spelen en wil stoppen moet dat gewoon snel en netjes gedaan worden niet met zo n iritante doordrammende man

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Lotto

11 maanden geleden - Geachte heer Steijl, Uiteraard willen wij graag onze spelers behouden maar de keuze om wel of niet te blijven spelen moet uiteindelijk geheel vrijblijvend bij de speler zelf liggen. Wij betreuren dan ook de wijze waarop uw telefonisch onderhoud heeft plaatsgevonden en bieden hiervoor onze excuses aan. Intern zullen wij deze kwestie oppakken zodat dit voor de toekomst voorkomen kan worden. Wij danken u daarom voor uw melding. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Lotto, Afdeling Klachten

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 18 juli 2016 om 09:12 geantwoord

Er is al op 30 maart 2016 gereageerd op deze melding. Er zijn excuses naar de afzender gemaakt. Intern is dit verhaal opgepakt. Agent werd benaderd en deze melding werd voorgelegd. De case was echter nog niet op deze site afgesloten maar kan nu dus met terugwerkende kracht gesloten worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Banden
x