Klacht: opzeggen per direct na overname andere leesmap niet mogelijk

op 17 mei 2019 over Leesmap in de categorie Tijdschriften

Wij hebben al 30 jaren de leesmap De Huisvriend. Deze is gestopt met levering en heeft alle abonnementen overgedaan aan Leesmap.nl echter zonder dat wij hierover zijn ingelicht. Wij hebben daarom niet de mogelijkheid gehad om te melden dat we het niet eens waren met de overname. Na de overname kwam er eerst GEEN leesmap en daarna kwam de leesmap op een andere dag. Wij hebben meteen daarna een email gestuurd om de leesmap op te zeggen via email, waarna we een bevestiging terugontvangen hebben van Leesmap.nl op 7 april 2019. We zouden binnen 4 weken bericht krijgen wanneer het bezorgen stopgezet zou worden. Tot heden niets gehoord, dus zelf maar weer gebeld met Leesmap.nl Tot onze verbazing kregen we te horen dat de bezorging pas ik week 32 zou worden stopgezet. Er bestaat een wettelijke regel die zegt, bij wijzigingen in de organisatieabonnementen kan er ten alle tijden per direct worden opgezegd. Dus willen we direct opzeggen. NU dus !!

Als bezorging direct wordt stopgezet.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leesmap

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leesmap nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dehoon