Klacht: Opzeggen niet mogelijk

op 11 augustus 2016 over Ditzo in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf december hebben wij alle verzekeringen overgezet naar een andere verzekeringsmaatschappij. Netjes zelf opgezegd maar ook heeft de nieuwe verzekeringmaatschappij opgezegd. Nu zijn we inmiddels in augustus en krijgen we brieven van de deurwaarder dat we niet betalen. Terwijl we allang weg zijn daar. Al een paar keer gebeld maar willen ons niet helpen. Het mooiste komt nog dat we sinds januari een andere auto hebben (de oude is vernietigd) en nu krijgen we ook nog ineens een groene kaart van de vernietigde auto.

Gewenste Oplossing:

Als we weg zijn bij ditzo en de deurwaarder geen brieven meer stuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 16 september 2016 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je naar aanleiding van jouw klacht gebeld. Je hebt ons een bewijs kunnen geven dat de auto in januari is gesloopt en een bewijs dat je per 01 januari 2016 bent overgestapt naar ARAG rechtsbijstand. Om deze twee redenen hebben we besloten om je auto- en rechtsbijstandsverzekering met terugwerkende kracht te beëindigen. Je hebt aangegeven tevreden te zijn met de geboden oplossing. Daarnaast hebben wij je aansprakelijkheid- en inboedelverzekering op jouw verzoek direct beëindigd. Hiervoor had je nog openstaande bedragen staan waar we je meerdere keren over hebben geïnformeerd. Helaas heb je niet meer contact met ons opgenomen hierover en heb je ook niet gereageerd op de verzonden e-mails. De openstaande bedragen hebben wij dan ook overgedragen aan DAS rechtsbijstand. Wij vinden het jammer dat we jouw klacht op deze manier hebben moeten sluiten. Vriendelijke groet, Ditzo

Heeft op 16 september 2016 om 13:20 geantwoord

Het geld wat open stond is op 6 september overgemaakt naar jullie rekening. dus hoe kan het overgedragen zijn aan de deurwaarder? Maar we krijgen weer geen respons van jullie! We hebben nu nog ongeveer€300 te goed van jullie waar blijft dat geld?

Bericht van Ditzo

2 maanden geleden - Vandaag hebben wij telefonisch contact met je gehad en hebben samen de betalingen besproken. Wij hebben je uitgelegd dat het tegoed op de brief niet correct was, aangezien het systeem daarin niet had gekeken naar de niet betaalde premies. Aangezien niet alle maandpremies door jou zijn voldaan, hebben we deze maanden ook niet teruggestort. Je hebt aangegeven dat je dit voor alle zekerheid na gaat kijken. Mocht je van mening zijn dat wij fouten hebben gemaakt, dan ontvangen wij graag een compleet overzicht van al jouw betalingen. Aangezien op dit moment alle premies zijn voldaan, gaan wij over tot het sluiten van de klacht en alle betalingsdossiers. Vriendelijke groet, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door Linnekku