Klacht: Opzeggen na overlijden onmogelijk!

op 16 december 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

In februari is mijn vader plotseling overleden en met plotseling bedoel ik ook plotseling. Ene dag heb je nog fun volgende dag krijg je politie aan de deur… Afijn alles geregeld qua crematie en tja dan komt het alles opzeggen etc. De enige die echt onmogelijk doet is Canal Digitaal, wat een onbeschofte behandeling hebben wij gehad. Ze schromen zelfs niet om opmerkingen te maken dat de overleden persoon (ja u leest het goed!!) zelf maar contact op moest nemen. Na een aantal maanden kreeg ik brieven van Lindorff op MIJN deurmat, of ik even 175 euro wilde betalen. Uhh naar mijn weten heeft CD ten onrechte de maanden maart en april afgeschreven wat dus wil zeggen dat wij 60 euro terug horen te krijgen. Niets is minder waar, na diverse telefoontjes werd mij op 24 aug jl. belooft alles op te heffen en het geld terug te storten. Echter in oktober kreeg ik wederom een brief van Lindorff wederom in de telefoon geklommen, toen werd mij duidelijk dat bijna 8 maanden na dato het abonnement nog steeds niet opgezegd was! Ondanks alle beloftes. Uiteindelijk naar Lindorff ook een akte van overlijden gestuurd en Lindorff vond het net als wij schandalig hoe CD hiermee omgegaan is. Het grootste probleem komt nog het geld terugkrijgen, ik kreeg te horen dat ze max tot 6 maanden ervoor kunnen crediteren, pardon? In augustus was het nog ruim binnen de 6 maanden!!!! En de smoesjes dat akte niet ontvangen was klopt niet, er is in dat telefoongesprek (die van 24 aug) meerdere malen aangegeven door CD dat hij er wel degelijk was.

Terugstorten van het geld op de rekening.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 13:32 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ongeveer een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door BeyondFaith