Klacht: Opzeggen lukt niet

DLB op 23 februari 2021 over PAY2D in de categorie Betaalsystemen, Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen oktober opgezegd n.a.v. bericht op hun website:
If you wish to close your account, please can inform us by e-mail.

Close account


Geen reactie gehad. Vorige week nogmaals gemaild, weer geen reactie.
Telefonische service is dicht (door de weeks, tijdens kantooruren).

Ondertussen blijft men abonnementskosten afschrijven waardoor de account in het rood loopt.

Gewenste Oplossing:

Per direct opzeggen, de roodstand (paar euro) is te danken aan het bedrijf zelf, zodoende kwijtschelden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PAY2D

Reactie van de melder van de klacht DLB

1 jaar geleden - ...Ontzettend vreemd dat je niet kan opzeggen via de website, staat ook niet tussen de FAQ https://pay2d.nl/veelgestelde-vragen/ Ik vraag mij af bij welke autoriteit ik een klacht kan melden, ...VISA misschien?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PAY2D nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DLB