Klacht: Opzeggen lukt niet.

op 10 augustus 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb maanden geleden een proefpakket besteld en blijkbaar ben ik akkoord gegaan met de algemene voorwaarden van dat bedrijf. Hierin staat dat het bedrijf maandelijks blijft afschrijven tot er een opzegging van de service plaats vindt. Ik weet alleen niet hoe het bedrijf te bereiken.
Direct na zending heb ik één maal tel contact gehad waarin mij werd verzekerd dat de opzegging rond was en ik verder niets meer hoefde te doen. Ik was dus verbaast na enkele weken vakantie toch weer een pakketje op de mat te vinden en bovendien een afschrijving van het totale bedrag van de zending i.p.v de € 7,50 van de proefzending.
Weer geprobeerd te bellen maar je komt er niet binnen, ze zeggen beter een mail te kunnen sturen. Nu na 4 mails nog steeds geen reactie van hun kant, de zendingen gaan door, inmiddels 3 pakketjes. Deze week een aanmaning met € 10,- verhoging, volgende aanmaning komt €40,- verhoging. Hoe kom ik van deze malafide zaak af??

Als de levering stopt en ik niet meer wordt lastig gevallen door dit "bedrijf"

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gjnikkels