Klacht: opzeggen lukt niet

op 10 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik heb opgezegd via mail maar blijf rekeningen ontvangen en nu zelfs via stopdeurwaarder.nl

als ik geen rekeningen krijg en ik heb al 8 maanden een huis namelijk

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Astrid Wols

8 maanden geleden - ik heb trouwens mijn huis niet via huurwoningen.nl

Reactie van de melder van de klacht Astrid Wols

8 maanden geleden - moet ik trouwens wel betalen heb geen zin in nog meer verhoging. ze dreigen op 4 mei met 40 euro verhoging als ik niet binnen 14 dagen betaal. ik heb dus nog maar een week.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 09:40 geantwoord

Geachte mevrouw Wols,

Wij hebben uw gegevens opgezocht en uw account uitgeschreven. Echter was uw account aangemaakt met een ander e-mailadres dan waarmee u deze klacht heeft geplaatst. Namelijk astridwols@******.nl.

U heeft tevens een bevestiging per e-mail ontvangen van uw uitschrijving. Voor de terug geboekte incasso's heeft u een factuur ontvangen. Deze dient u te voldoen. Het in- en uitschrijven van een account op welke website dan ook is te allen tijde de verantwoordelijkheid van degene die het account heeft aangemaakt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Wols