Klacht: opzeggen lukt niet

op 10 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb opgezegd via mail maar blijf rekeningen ontvangen en nu zelfs via stopdeurwaarder.nl

Gewenste Oplossing:

als ik geen rekneningen krijg ik heb al 8 maanden een huis namelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wols,

Wij hebben uw gegevens opgezocht en uw account uitgeschreven. Echter was uw account aangemaakt met een ander e-mailadres dan waarmee u deze klacht heeft geplaatst. Namelijk astridwols@******.nl.

U heeft tevens een bevestiging per e-mail ontvangen van uw uitschrijving.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Heeft op 11 mei 2016 om 09:55 geantwoord

Dank u voor snelle reactie. maar als ik het goed gegrijp ben ik ingeschreven gebleven door destijds op te zeggen vanuit een ander account. Ik wens niet mijn aanmaning te batlen en daar lees ik u geen kwijtschelding van.
graag nog reactie. mvg Astrid

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte mevrouw, Wij hebben uw account vandaag voor u uitgeschreven. Er is een account aangemaakt met een ander e-mailadres van u. Het e-mailadres waarmee u uw klacht hier heeft geplaatst is in ons systeem niet bekend. Hiermee kunt u dan ook niet opzeggen. U bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het in- en uitschrijven van een account op internet, op welke website dan ook. De betalingsverplichting blijft dan ook onverminderd van kracht. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Wols