Klacht: opzeggen heel moeilijk/ upgrade zonder toestimmung

op 23 april 2017 over Panda Antivirus in de categorie Software

Ik heb een jaar geleden meteen naar de facturering mijn abonnement via mail opgezegd. Het wordt dit jaar toch weer het bedrag van mijn rekening afgeschreven en zelfs een upgrade afgerekend, die in deze hoogte niet eens op de web site te vinden is.
Mijn zoon heeft zich meer dan een uur ermee bezig gehouden en eruit gevonden dat voor drie verschillende onderdelen van het abonnement telkens een andere account bestaat. Om zeker te zijn dat je opzegging door gaat moet je deze alle samen brengen en dan op facturering beëindigen klikken. Dit is heel verwarrend en zijn geen correcte methodes en maken het haast onmogelijk het contract op te zeggen.

ik wil dat mijn opzegging van een jaar geleden aanvaard wordt en het geld van dit jaar aan mij terug over gemaakt wordt. Bovendien moet er een minder irritante methode gecreëerd worden op de website om een opzegging mogelijk te maken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Panda Antivirus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Panda Antivirus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.Markmann