Klacht: Opzeggen contract

op 29 maart 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Mijn moeder is aangesloten op internet door haar verhuurder en heeft daar door niets meer aan canal digital dacht zeg haar abonnement op maar wat schets mijn verbazing dit is niet mogelijk want u heeft een jaar contract ,als iemand geen gebruik meer kan maken van u dienst moet hij toch nog betalen vind dit een vreemde zaak en niet echtklant vriendelijk .
Ik zal daarom niemand adviseren gebruik te maken van u diensten .

Ben tevreden als contract per direct word stop gezet

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Heijligers, U geeft aan dat u het abonnement van mevrouw Teunissen wilt beëindigen. Dit is helaas pas mogelijk per 31-10-2017. Dit heeft te maken dat er een extra kaart is toegevoegd in oktober van 2016. Hierdoor is er een 12 maanden contract aangegaan. Hier hebben wij een schriftelijke bevestiging van gestuurd. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Joey Webcare CanalDigitaal

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 april 2017 om 17:34 geantwoord

Heeft op 08 april 2017 om 19:13 geantwoord

Er is mij geen oplossing aangeboden ,over stappen naar andere aan bieder is geen oplossing daar er nu door de verhuurder kabel is aangelegd .

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Heijligers