Klacht: opzeggen contract

op 22 april 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte dames/heren,
ik ga naar het buitenland verhuizen.
Ik heb een mobiel contract afgesloten/verlengd met de KPN op 09-07-15 voor twee jaar: KPN SO Budget 100, SIM ONLY Bel-Sms 100.
Toen wist ik nog niet, dat ik zou verhuizen. Dit komt mede door werkloos raken/1. januari.
Nu krijg ik te horen van de KPN, dat verhuizen naar het buitenland geen optie is, maar ik moet mijn abonnement blijven betalen tot einde contract.
Dit vind ik uiterst onaanvaardbaar na vele jaren klant van KPN te zijn geweest. (Overige abonnementen konden wel per 22.5 opgezegd worden: Internet-vast bellen-televisie. Ik heb alles van KPN gehad)
Mijn officiële verhuisdatum is: 15-05-2016 en ik wens vanaf juni niets meer te betalen. (Ik vertrek echter al 30.04, dus hierbij betaal ik ook al een maand extra)
Ik zou er nog begrip voor hebben, als ik een dure telefoon aan het betalen was middels mijn abonnement, maar daar is dus geen sprake van! Ruim een jaar iedere maand voor KPN geld over maken voor niets! Dat kan toch niet? (Het leven als werkloos is al duur genoeg)

Als KPN wat soepeler tegenover mij zou zijn en ook beëindiging mobiel abonnement per 31-05-16 honoreerde. Mijn 06-nummer ga ik immers NIET in het buitenland gebruiken na deze datum.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Kirsti Nikkanen

1 jaar geleden - Heeft Klacht.nl mijn klacht wel goed doorgenomen? Met mijn mobiele abonnement ben ik geen telefoon aan het betalen, het is maar een SIM-only abonnement. Onbegrijpelijk, als KPN mijn opzegging niet accepteert vanwege verhuizing naar het buitenland!!! Moet ik nou KPN ruim een jaar blijven sponsoren als werkloos iemand? Daar heb ik totaal geen begrip voor! Met vriendelijke groet, Kirsti Nikkanen

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsti Nikkanen