Klacht: Opzeggen abonnement incl. klantvriendelijkheid

op 22 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Beste Canaldigitaal,

Vanaf eind juni ben ik verhuisd, na enkele weken heb ik jullie (niet aangetekend) een brief gestuurd dat ik canaldigitaal niet meer nodig had ivm verhuizing en het niet gebruiken van tv.
Vervolgens werd er in december toch weer abonnementsgeld van mijn rekening gehaald d.m.v. het automatisch incasso, vervolgens heb ik via jullie site http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/ alsnog mijn abonnement wederom opgezegd met een officiële opzegbrief. Hier is echter wederom niet op gereageerd.
Vandaag krijg ik weer een aanmaning dat jullie niet hebben kunnen incasseren en vervolgens ook nog eens afsluitkosten in rekening gaan brengen.
Vandaag de telefoon maar eens gepakt om tekst en uitleg te geven, blijkt dat ik gewoon moet betalen tot eind februari en dat alle kosten anders gewoon via het incassobureau geïnd gaan worden. Ik heb duidelijk hier mijn ongenoegen over laten horen en gemeld dat ik over de gang van zaken een klacht wil indienen, wordt mij doodleuk verteld dat hij het erbij noteert alleen weet hij niet of ik hierop een reactie krijg. Tja, hier wordt ik dan wederom als jarenlange trouwe klant niet vrolijk van. Zeg ik hier iets van tegenover de meneer van canaldigitaal wordt gewoon brutaal de telefoon erop gegooid.

Het enige wat ik wil is dat mijn abonnement nu eindelijk gewoon beëindigd wordt en dat ik de nieuwe abonnementskosten en afsluitkosten niet hoef te betalen, ik heb al vanaf eind juni 2013 geen gebruik meer gemaakt van canaldigitaal en mijn abonnement tot 2x toe opgezegd!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 05 februari 2014 om 15:58 geantwoord

Beste,

Wij zien in het systeem dat op 24-01-2014 de opzegging is verwerkt en dat uw Set Top Box-pakket per 22-02-2014 zal worden beeindigd.
Dit is tevens aan u bevestigd per post.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u desondanks nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag.

Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door aartplusdee