Klacht: opzeggen abonnement

op 28 november 2016 over Forza Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds juni 2016 ben ik bezig om mijn abonnement bij Forza Fit op te zeggen. Elke keer als ik hun bel zeggen ze dat de afdeling administratie niet aanwezig is. Ik ben al diverse keren langs geweest bij hun, en dan krijg ik het zelfde te horen. Men belooft elke keer dat ik teruggebeld gaat worden, wat helemaal niet gebeurd. Verder krijg ik totaal geen enkele reacties terug als ik hun een email stuur. Ondanks mijn opzegging blijven ze toch de contributie afschrijven van mijn rekening. Ik heb zelfs het bedrag laten terug storten door de bank, maar dan word het weer afgeschreven met ook nog eens administartiekosten erbij.

Gewenste Oplossing:

ALS FORZA FIT BEVESTIGD DAT MIJN EN DE ABONNEMENT VAN MIJN DOCHTER IS OPGEZEGT EN DAT ZE GEEN BETALINGEN MEER INCASSEREN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Forza Fit over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jesh12345678