Klacht: opzeggen abonnement

op 11 juni 2016 over Technocon in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben aan Technocon gemeld dat wij het lopende contract wilde stopzetten omdat de auto al anderhalf jaar niet meer in ons bezit is.
Het contract loopt van Juni tot Juni. Wij hebben 2 juni het abonnement opgezegd maar nu moeten wij tot 2 juni 2017 betalen.
De man aan de telefoon vertelde ons dat wij een mail hadden ontvangen met de mededeling dat het contract per juni zou aflopen en of wij dit wilde verlengen.
Nou, wij hebben nooit zo’n brief ontvangen. Anders hadden wij veel eerder opgezegd. Wat moeten wij hieraan doen?

Gewenste Oplossing:

Geen betaling meer voor nog een jaar voor een auto die niet van ons is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Technocon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Technocon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dance Therapy Productions B.V.