Klacht: Opzeggen abbonememt

op 11 oktober 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in mei keurig mijn abonnement opgezet MAAR volgens parship was dit zogenaamd niet volgen het boekje. Nu moet ik ineens bijna 300 aftikken voor een heel jaarabonnement. Ik kan geen telefonisch contact opnemen met hun en nu hebben ze ook al een incassobureau ingeschakeld

Gewenste Oplossing:

Als parship contact opneemt voor een oplossing. Telefonisch graag

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 13 oktober 2017 om 15:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

Wij nemen contact met u op via de Parship-klantenservice.
U kunt een premium-lidmaatschap voor 6, 12 of 24 maanden bestellen. De looptijd is bindend. Zodra u in maandelijkse termijnen betaald betekent dit niet, dat u het premium-lidmaatschap tijdens de looptijd voortijdig, per onmiddellijk stop kunt zetten.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Heeft op 13 oktober 2017 om 15:17 geantwoord

Waarom kan ik niet per maand betalen en moet ikn het bedrag in een keer betalen?

Alle klachten die gemeld zijn door Erwinvreuls