Klacht: Opzeggen

op 28 juni 2017 over Kickoff Holland in de categorie Loterijen

Ik heb vandaag een meneer aan de telefoon gehad en die was zoooo vasthoudend en ik maar zeggen dat ik een uitkering had enz en hij ging maar door uiteindelijk ben ik er ingetrapt en zie nu allerlei slechte zaken en klachten voorbij komen .Ik kan helemaal geen 45 missen in de maand .Wat kan ik doen om ervan af t komen .Als ik mijn rekening blokkeer of het terug haal wat gebeurt er dan ????Met vriendelijke groet mevr Wesseling Helemaal in paniek.

Wanneer ik ervan af ben en helemaal niets hoef te betalen ,ik wil helemaal niets .Het stopzetten .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kickoff Holland

Reactie van de melder van de klacht poesjesie67

4 maanden geleden - Laat u er niet van weerhouden door alle mooie praatjes dat je zelfs het bedrag in 2 keer mag betalen of dat je het even leent van een goede vriendin , en dat je het juist goed kan gebruiken omdat je een uitkering hebt .Er word zelfs gesproken en gevraagd wat je het liefst wilt hebben en deze man was erg door drammerig, dat ze zogenaamd notities ervan maken , koelkast , wasmachine , gasfornuis nr 1 want die is 10 jaar oud is levens gevaarlijk met gas enz dat wat je het liefst wilt winnen .En dat je zowieso 200 terug ontvangt als je in 3 maanden niets hebt gewonnen .Meestal kan ik ze wel afwimpelen maar deze was zo n doorzetter , niet te geloven .Ik neem het mezelf heeel erg kwalijk dat ik erin getapt ben .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kickoff Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door poesjesie67