Klacht: opzeggen

op 16 juli 2016 over Miljoenenspel in de categorie Loterijen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Miljoenenspel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Miljoenenspel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Miljoenenspel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Miljoenenspel

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:43 geantwoord

Geachte mevrouw Melkert,

Mijn excuses voor de late beantwoording van uw bericht, door een onbekende storing kregen wij geen melding van uw klacht.
Wat jammer dat u de deelname bij ons wilt beëindigen. Opzeggen kunt u telefonisch doen via: 0800 - 679 34 43 (gratis) op werkdagen van 9:00 tot 21:00. Of je kunt een e-mail sturen naar: opzeggen@miljoenenspel.nl. Vergeet daarbij niet uw adres en rekeningnummer te vermelden. Ik wens u veel geluk.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0908annie