Klacht: opzeggen

op 16 juli 2016 over Miljoenenspel in de categorie Loterijen

belachelijk dat je moet bellen om de loterij op te zeggen,ik heb geen zin 10 min uten naar iemand te luisteren ,die probeert je over te halen om toch vooral mee te blijven spelen

als je gewoon via deze site de loterij op kan zeggen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Miljoenenspel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Miljoenenspel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Miljoenenspel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Miljoenenspel

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:43 geantwoord

Geachte mevrouw Melkert,

Mijn excuses voor de late beantwoording van uw bericht, door een onbekende storing kregen wij geen melding van uw klacht.
Wat jammer dat u de deelname bij ons wilt beëindigen. Opzeggen kunt u telefonisch doen via: 0800 - 679 34 43 (gratis) op werkdagen van 9:00 tot 21:00. Of je kunt een e-mail sturen naar: opzeggen@miljoenenspel.nl. Vergeet daarbij niet uw adres en rekeningnummer te vermelden. Ik wens u veel geluk.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door 0908annie