Klacht: Opzeggen

op 17 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een paar keer gemeld dat ik geen gebruik meer wil maken van hun diensten. Krijg ook geen aanbiedingen, maar krijg wel steeds nog aanmaningen.

Gewenste Oplossing:

Als ze geen aanmaningen meer sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw account is uitgeschreven op 19-04-2016. U heeft in totaal 4 incasso's gestorneerd toen uw account actief was. Wij hebben hier 4 verschillende facturen van verzonden. Echter hebben wij 3 betalingen van u mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Uw account is uitgeschreven op 19-04-2016. U heeft in totaal 4 incasso's gestorneerd toen uw account actief was. Wij hebben hier 4 verschillende facturen van verzonden. Echter hebben wij 3 betalingen van u mogen ontvangen. Indien u de volledige gegevens van uw account wenst te ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Appeltje2015