Klacht: Opzeggen

op 17 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb al een paar keer gemeld dat ik geen gebruik meer wil maken van hun diensten. Krijg ook geen aanbiedingen, maar krijg wel steeds nog aanmaningen.

Als ze geen aanmaningen meer sturen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw account is uitgeschreven op 19-04-2016. U heeft in totaal 4 incasso's gestorneerd toen uw account actief was. Wij hebben hier 4 verschillende facturen van verzonden. Echter hebben wij 3 betalingen van u mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw account is uitgeschreven op 19-04-2016. U heeft in totaal 4 incasso's gestorneerd toen uw account actief was. Wij hebben hier 4 verschillende facturen van verzonden. Echter hebben wij 3 betalingen van u mogen ontvangen. Indien u de volledige gegevens van uw account wenst te ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Appeltje2015