Klacht: Opzeggen

op 27 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Geachte mevrouw of heer ik kan het niet goed wijs uit worden hoe ik het moet opzeggen ik wil graag bij geholpen worden

Als ik geholpen wordt en opgelost wordps

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 30 mei 2016 om 12:23 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb even enkele gegevens nagekeken en ik zie dat je een Premium-account hebt. Wens je dat op te zeggen?

Om je Premium abonnement stop te zetten, moet je even naar de instellingen van je account. Klik hiervoor op de drie bolletjes in de rechter bovenhoek Kies in het menu daar voor \"instellingen\". Eénmaal op die pagina, moet je naast het kopje \"Producten\" even op het linkje \"wijzigen\" klikken. Je krijgt dan de optie om je abonnement op Twoo Premium stop te zetten.

Wanneer je dit doet, dan zal je abonnement niet meer automatisch verlengd worden. Uiteraard kan je wel nog van Premium gebruikmaken voor de termijn die je reeds betaalde.

Je hoeft hier nu verder niets meer voor te doen; ik heb dit reeds voor jou in orde gebracht.

Indien je verder nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet ons te contacteren via info-nl@twoo.com Maak er nog een mooie dag van!

Alle klachten die gemeld zijn door Anna19