Klacht: opzeggen

op 17 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

ik wil gewoon opzeggen ik heb die brief ruim 3 maanden geleden verstuurd en ik blijf nog steeds rekeningen krijgen en spullen, ik betaal helemaal niets ik heb netjes opgezegd zoals het hoort, maar jullie blijven maar versturen. ik ben er echt klaar mee. ik heb spullen retour gezonden ook met een brief erin, dus kun je nagaan hoelang ik er al mee bezig bent. het is niet de eerste brief die ik heb verstuurd ik denk dat ik er al 5 verstuurd heb

dat ik geen rekeningen meer krijg en geen spullen meer, ik heb gedaan wat er in de regels staan. dus ik vind dat jullie dat ook moeten gaan nakomen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 23 januari 2014 om 11:05 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij hebben al uw lidmaatschappen opgezegd. (Estelle scheersysteem, Flexifront scheersysteemen Bamboo sokken).

U heeft in totaal 3 proefpakketjes hiervan aangevraagd. Deze zijn betaald.

Heeft u die 2e pakketjes teruggestuurd met de brief erin? Van estelle, lexifront en bamboo? Wij hebben niets ontvangen vandaar.

Misschien kunt u even persoonlijk contact opnemen met ons via nummer 0900- 4564564 of via mail: klanten@klantendienst.com

Wij willen graag weten welke pakketjes u heeft teruggestuurd.

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bonera