Klacht: opzeg lidmaatschap

op 25 oktober 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Aangezien uw bericht via deze forumwebsite is binnen gekomen en u geen rechtstreeks contact met ons heeft opgenomen, komen wij later dan u verwachtte op uw bericht terug.Wij zien dat het bedrag inmiddels betaald is en het lidmaatschap stopgezet is. Kunnen wij u verder nog ergens mee helpen?Als u verdere vragen heeft dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen, dit kan tussen 8.00 en 21.00 op het volgende telefoonnummer 0900-4564564 of per mail [email protected] vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 22 juli 2015 om 12:07 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kadotter