Klacht: Opwaardering meerdere malen niet doorgevoeew

op 16 juni 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opladingen die volgens de site direct via iDEAL zouden zijn bijgeschreven komen NOOIT meteen op de kaart binnen. Altijd moet er achteraan worden gemaild of duurt het gewoon meerdere dagen. Mails naar de klantenservice worden NOOIT beantwoord. Slechte kaart, ronduit OPLICHTERS

Gewenste Oplossing:

Als viabuy stopt, faillissement aanvraagt of wordt overgenomen door een NIET OPLICHTENDE grote maatschappij

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harryscott