Klacht: opwaarderen pre-paid

op 23 mei 2016 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Gisteren heb ik een sms ontvangen dat wanneer ik EXTRA zou smsén naar 8800 en ik vervolgens € 10 zou opwaarderen, ik €25 zou krijgen. Dit netjes gedaan, wordt er maar €10,- opgewaardeerd. Ik contact opgenomen met de klaantenservice. Na ruim een half uur in de wacht, krijg ik meneer Marvin van der Weijde aan de teefoon. Ik de situatie uitgelegd. Zegt hij dat dit komt omdat ik via beltegoed.nl heb opgewaardeerd?! Naast het feit dat nergens staat dat dit niet kan, ik volgens de regels heb opgewaardeerd, doe ik dit altijd op deze wijze en krijg ik ook altijd netjes de extra beltegoed. Dit aangegeven. Zegt hij dat hij het met zijn supervisor Mw. S. Hussain heeft besproken en dat zijn mededeling afdoende is. Dit is niet alleen niet klantvriendelijk, maar ik voel me ook niet serieus genomen. Er wordt niet naar de klant geluisterd. Vervolgens gevraagd om de supervisor te bespreken, die is niet van plan om aan de telefoon te komen wordt er gezegd. U zult begrijpen dat dit een koude douche waardig is om in radar termen te spreken. Ik heb gewoon recht op 25euro beltegoed!! Ik verwacht dat u het met mij eens bent en dat u alsnog het voorgestelde en beloofde extra 15 euro op mijn mobiele nr 06-82293444 zal bijschrijven.

Ik ben pas tevreden wanneer het voorgestelde en beloofde extra 15 euro beltegoed op mijn mobiele nr 06-82293444 wordt bijgeschreven, nu ik vanmorgen met € 10 heb opgewaardeerd. Ik zal er dan vanuit gaan dat ik éénmalig heel naar te woord ben gestaan door een medewerker van lebara. Dat dit een incident betreft.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 06-82293444