Klacht: Optiek Tilburg

op 24 augustus 2016 over Incassobureau Van Hoek & Partners in de categorie Incassobureaus

Geachte meneer/ mevrouw, mijn naam is Hadzo Pivic. In maart was ik bij optiek Tilburg voor mijn dochter Anesa Pivic. Daar heeft ze lenzen gekregen en die had ik meteen betaalt en ik had nog een bril bestelt. Ik heb met die meneer afspraak gemaakt om die brillen van 170 euro in mei te betalen. Wij zijn kennissen van elkaar. In de tussentijd was ik in het buitenland, en met hem had ik afgesproken om geld bij mijn vrouw op te halen. Hij heeft dat niet gedaan.. Hij heeft mij ook een bril aangeboden maar die heb ik nooit gekregen. Hij zei tegen mij dat de brillen in een week klaar zouden zijn en dan ze 100 euro kosten, toen zijn ze begonnen elke dag mijn dochter op school te bellen. Na 1 week die brillen waren opeens 130 euro, maar die brillen heb ik nooit gehad en ook nooit gekregen. Maar omdat wij kennissen zijn en zelfde taal praten heeft mijn vrouw met hun gesproken en nog 1 keer afspraak gemaakt om die geld op te halen en dat hadden ze niet gedaan maar ze hebben wel rekening van 2 brillen naar jullie gestuurd.Brillen van mijn dochter van 170 euro kan ik nu betalen maar die van mij heb ik nooit gehad en wil ik dus ook niet betalen. Ik ben naar het buitenland verhuist, ik wil heel graag dat jullie alles goed controleren bij optiek Tilburg, want ik wil niet voor iets betalen wat ik nooit heb gehad. Ik woon niet in Nederland dus ik wil niet dat me dochter van 16 jaar die dagelijks op school zit gebeld word, dus ik zeg het nog eens bril van me dochter wil ik meteen betalen en die andere niet want die heb ik nooit gehad. Ik hoop op jullie goede medewerking.

Ik ben pas tevreden als jullie mij hiermee hebben geholpen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Incassobureau Van Hoek & Partners over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pivic