Klacht: Optie bagage bijboeken niet gegeven, nu extra kosten gemaakt

op 04 september 2018 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De tweede vliegticket dat ik hier heb geboekt kreeg ik niet de optie om bagage bij te boeken, dat heeft mij uiteindelijk extra geld gekost op het vliegveld zelf. Ik ben in discussie met Supersaver voor wie deze kosten zijn, maar krijg slechte en onvolledige reacties. Een klacht insturen gaat ook niet gemakkelijk. Absoluut ontevreden over de klantenservice, verschrikkelijk !

Gewenste Oplossing:

Zodra Supersaver erkent een fout te hebben gemaakt, excuses maakt en het verschil terugbetaalt zal ik tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wouterwiering