Klacht: opstijgend vliegverkeer

op 23 september 2016 over Schiphol in de categorie Luchthavens

In de nacht van 23 september, met name tussen 02.30 uur en .3.30 uur ? veel last gehad van zeer zwaar opstijgend vliegverkeer vanaf de Kaagbaan en daardoor enige aantal keren wakker van geworden wat resulteerde in een enorm gebroken nachtrust die niet fijn te noemen was.
Daar dit meerdere aantal keren voorkomt is mijn vraag is dan ook wat hier tegen gedaan gaat worden< navraag leert mij dat veel inwoners van mijn dorp hier last van hebben en sta ik hier dus niet alleen in. Ook kan genoemd worden dat met name de laatste aantal maanden zeer veel opstijgend vliegverkeer vanaf de Kaagbaan plaats vind en wij daar dagelijks vaan de gehele dag door daar veel last van hebben. (WAAROM MOET DIT ZO )

Wij zijn tevreden als de Kaagbaan uitsluitend wordt gebruikt om deze als landingsbaan te laten functioneren en niet als startbaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jatmaus1