Klacht: Opstartprobleem nieuwe Acer Aspire TC-603

op 30 januari 2014 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Hallo,
Mijn ACER Aspire TC-603 start niet op met bepaalde Ext.HD aangesloten. Deze HD’s aansluiten en gebruiken na het starten van Win 8.1 gaat wel. Acer wil of kan mij met dit probleem blijkbaar niet helpen. Na vele mails en zelfs telefonisch contact met Acer Support Benelux krijg ik geen oplossing. Bij het telefonisch contact had ik goede hoop, omdat deze persoon op dat moment wel moeite deed om te luisteren en te helpen, maar hij ging me via email verder op de hoogte houden over een oplossing. Echter dit gebeurde niet.

Ik zou graag mijn splinternieuwe PC op een normale manier kunnen opstarten, met aangesloten Harddisk dus.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 03 februari 2014 om 16:03 geantwoord

De afdeling Aftersales heeft op 3 februari 2014 de klant een bericht gestuurd met het verzoek tot meer informatie.

Heeft op 08 februari 2014 om 22:38 geantwoord

Hallo, Nog steeds geen oplossing van Acer. Ik vraag me af of dit nu echt wel een zeer moeilijk probleem is ? Ik denk eerder aan te weinig interesse om dit probleem op te lossen.
mvg Borghmans Peter

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Acer beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Peter Borghmans

3 jaren geleden - Hallo, Acer vroeg via e-mail om in de Bios enkele aanpassingen te doen om het probleem op te lossen. Dit heeft echter niets geholpen, en ik heb dat dan ook laten weten aan Acer. Nog steeds geen oplossing dus en nu meer dan een week later nog geen reactie op mijn laatste mail. mvg Borghmans Peter

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Borghmans