Klacht: Opstart problemen

op 26 augustus 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

4 maanden geleden - Geachte Jesseb3, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 19 september 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Jesseb3,

Een van onze medewerkers heeft u inmiddels per email te woord gestaan.

Wij zullen de klacht op deze website sluiten
Bij verdere vragen c.q. opmerkingen staat u vrij te reageren op de eerder door u ontvangen
e-mail of contact op te nemen middels een van de alternatieve contact mogelijkheden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jesse Bech