Klacht: Oppassen mehmet bektur

op 31 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Geachte heer, mevrouw,
Op augustus heb ik bij uw reisorganisatie een pakketreis geboekt naar Turkije. MEHMET BEKTUR heeft dit allemaal voor ons geregeld! Later hebben wij te horen gekregen dat de terug reis ging veranderen.
Ipv amsterdam was de terugreis naar Rotterdam verplaatst. Ook de vliegtuig was verandert. Bij terug reis hadden we afgesproken voor onze bagage kilos te kopen. Omdat alles verandert was, zat er bij de terugreis 30 kilo bagage in van Turkish airlines.
Mehmet Bektur, wilde hiervoor geld van ons!!! Terwijl jullie het verandert hebben. Hij wilde geld van ons, anders zou hij ons vlucht annuleren. Bij meerdere organisaties hebben wij geïnformeerd, en volgens andere organisaties mocht hij dit niet zo doen.
Ik vind het heel jammer, hoe hij ons heeft behandeld. Via telefoon whatsapp heeft hij ons geblokt. Terwijl reis agent een belangrijke taak heeft!!
Ten twee, na het kopen van onze vliegticket heb ik aan dhr Bekdur gevraagt om mijn terug reis te veranderen en de kosten zou ik willen betalen. Volgens hem kon je geen reis veranderen. Ik was woedend, want we waren nog niet op vakantie en hadden nog half jaar van te voren geboekt. Ik neem aan dat dan niet alle vluchten vol zitten.
Ik vind dat je niet zo met mensen mag omgaan. Het is juist van belang dat je bij je werk, je mensen helpt en zoekt naar een oplossing. En niet duizend keer belt voor”waar blijft mijn geld’!!! Geldwolf!
Bij MEHMET BEKTUR zal ik nooit mijn ticket regelen en zal de andere mensen ook niet aanraden. Zo krijgt NUHR dan ook een slechte naam, helaas.
Ik hoop dat ik hier mijn frustraties kwijt kan en zsm van jullie iets hoor.

Groetjes,
Anoniem

Hij moet leren omgaan met mensen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 01 september 2016 om 14:01 geantwoord

Wij betreuren het dat de klant deze ervaringen heeft gehad. We zullen de heer Bektur, reisagent, hierop aanspreken. Het betreft hier wel een anonieme melding waarmee we feitelijk niet meer kunnen doen dan onze reisagent hierop aanspreken. De klantrelatie is met de reisagent en wij zullen waar mogelijk druk uitoefenen om het klantbelang te behartigen en tot een goede oplossing te komen.

After Sales
Nuhr.nl