Klacht: opnieuw inloggen app

op 14 september 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Etos, Met veel plezier gebruik ik jullie app op mijn telefoon. Vandaag moest ik me opnieuw aanmelden/e mail adres invoeren en wachtwoord invullen. Dit ging mis omdat wachtwoord en mail adres niet overeenkwamen. Mijn vraag: waarom is dit nodig want het geeft enorm veel frustratie als dat inloggen met wachtwoord niet lukt. Het kost veel tijd om opnieuw de app te activeren wat me nog niet gelukt is tot nu toe. Het steekt ook tegen om er veel tijd in te gaan steken waarbij ik denk dat ik dan wel mijn kruidvat kaart tevoorschijn haal.

Gewenste Oplossing:

Graag de app terug activeren zonder dat ik behoorlijk wat tijd achter de computer en telefoon moet doorbrengen. Ik ben nl van de generatie die niet met computers is opgegroeid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Conny Roels